OTP banka prva uvedla avtentikacijo s potisnim sporočilom
OTP banka je kot prva v Sloveniji uvedla napredno obliko digitalne avtentikacije s potisnim sporočilom v svojem Kontaktnem centru. Gre za korak, ki še utrjuje prizadevanja banke na področju digitalizacije storitev in izboljšanja uporabniške izkušnje.
Nova rešitev omogoča strankam enostavnejšo in hitrejšo identifikacijo prek mobilne ali spletne banke, pri čemer komunikacija z bančnim agentom ves čas poteka nemoteno. Med pogovorom stranka prejme potisno sporočilo, ki ga potrdi, nato pa še zaključi postopek s SMS žetonom. Vse to se opravi brez prekinitve pogovora z agentom.
Prek novega postopka je mogoče na daljavo skleniti tudi zahtevnejše produkte, kot so potrošniški krediti, zavarovanja, kartice z odloženim plačilom ter bančna paketa Ekstra in Komplet. Uporabnikom je poenostavljeno tudi naročilo PIN kode, ponovna izdaja kartice, aktivacija aplikacije Flik in druge storitve.
Pri OTP banki poudarjajo, da z novim sistemom postavljajo nov standard v digitalnem bančništvu in krepijo svojo usmerjenost k sodobnim in dostopnim storitvam.